INFO - NYHEDER

Opdateres løbende:

OPSTARTS rundstykker - 21. april 2024 kl. 10.00 i fælleshuset. GRATIS FOR ALLE LEJERE I HAVEFORENING PARKEN.

ÅBNING AF VAND: Mandag den 25.3.24 åbnes der for vandet mellem 8.00-10.00. Alle skal sørge for at stophanen er lukket.

GENERALFORSAMLING 2024: 22. FEBRUAR - KLIK HER FOR DAGSORDEN

8.11.23: HUSK alle haver skal have tydelig havenummer.

______________________________________________________________________________________

24.10.23

NATTEFROST

Da der er risiko for nattefrost, er det en god idé at åbne for vandhanen hvis du har sådan en siddende ved brønden.

Da der nu er tilbageløbssikringsventil monteret, kan vandet ikke løbe tilbage ud i det kommunale rørsystem. Dette kan øge risikoen for frostsprængninger på egen grund.

Det er dog muligt at suge vandet ud af rørene, og det kan gøres ved at montere en lille sugepumpe på en af vandhanerne i huset.

De sælges i Jem og Fix for ca 36,-

13.9.23: PARKERING PÅ MÅGEPARKEN - DER MÅ UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER PARKERES PÅ VENDEPLADSEN!

(stykket fra Fælleshuset til Stormgade) Vi har nu igen ikke fået tømt affaldscontainere pga. en parkeret trailer.

29.10.23 kl. 14-16 Banko i fælleshuset. Bestyrelsen er vært med kaffe og boller.

23.10.23 kl. 8-10 lukning af vand samt aflæsning af målere.

1.10. kl. 14-17: Krea, spil, kaffe, kage og HYGGE i FÆLLESHUSET. For alle havelejere i Haveforening Parken.

23.9. kl. 10-14: "Fælles arbejdsdag". Maling, rengøring og haverbejde ved Fælleshuset. Grilllhygge efterfølgende. (Tilmelding via meningsmåling på FB Gruppen eller via e-mail til bestyrelsen)

17.9. kl. 10-12 og 12-14: Bemanding af havecontainer (Der er tilmeldt 2 x 2)

2.9. kl. 17.30: Høstfest.

26.8.23 kl. 10-14: "Fælles arbejdsdag". Maling, rengøring og havearbejde ved Fælleshuset. Grillhygge efterfølgende.

20.8.23 kl. 10-14: Havecontainer (Bemandes af Nørrevænge).

20.8. kl. 15-17: "Dame hygge eftermiddag" i have 170. Der er kaffe og kage. Medbring lige hvad du har lyst til af strikketøj, kort, spil etc. GRATIS arrangemt - dog kun for piger, damer kvinder.

24.6. (25.6. er aflyst da alle blev aflæst 24.6.) kl 17-18: Aflæsning af vandmålere.

4.6. fællesfrokost ved fælleshuset. Medbring selv mad - bestyrelsen har tændt op i grillen og dækket bord kl 12.00. Der er også kaffe på kanden. (Aflyst pga. kun 1 timelding)

26.4.23: Bestyrelsen har modtaget E-mail fra Esbjerg kommune med beslutning om parkeringsforbud på Stormgade ud for vores kolonihaver.

Vi er i dialog med kommunen, hvorfor dette påbud midlertidigt er sat på pause.

LÆS denne artikel fra JV og stem gerne nederst i artiklen !!! I kan stemme alle de gange I har lyst.

27.3.23: Hjemmesiden vil ikke opdatere. Vi arbejder på at finde fejlen.

6.3.23: Containerdage er opdateret under "affald"

Mangler nogle haver plast spande til madaffald eller grønne poser dertil? Meddeles dette til haveforeningen på mail - vi har et lager liggende til udlevering